torsdag den 13. marts 2008

Facebook og MP3

I går fik vi så MP3'eren. DEN er jeg glad for!
Sad i aftens hjemme og pakkede ud, læste vejledning, prøvede radioen og satte den til opladning natten over, så den var klar til i dag.
Mens jeg sad og glædede mig over den fik jeg følelsen af, at det her, det er bare rart! Dét at "få noget" af firmaet, og så oven i købet noget man er glad for, er jo ikke just det, man som offentlig ansat plejer at opleve ;-) - Og jeg har været bibliotekar i snart 30 år!!

Ville igang med MP3'en, men så var der jo lige det med g-mailen og facebook. Jeg har ikke været inde på de to længe, og straks har "tingene" hobet sig op ,-).
Der var jo svarene fra vennerne som inviterede mig eller sagde ja til min invitation. Så skulle jeg jo også lige se deres, og finde ud af hvordan jeg jonglerer rundt i min facebook.....og jeg kan se jeg nemt kan lave (flere) ulykker. Jeg ved vist ikke helt hvad jeg laver....der var f.eks. noget med en super wall, hvor Ulla havde sendt mig noget....men hvad var nu det? Ind og lede og prøve og bingo, en fødselsdagsblomt og hilsen fra den 7.3.

Sjovt nok - MEN så villle jeg jo sende en bette tak til hende og spurgte lige Heidi om man ku svare sådan her. Hvortil hun smilende svarede....ja men husk at "UNSELECT ALL" - øh?! - nååå....det gjorde jeg så.
Heidis kommentar: "Nå du er så'n en der spammer os;-)"
Jamen, det er ik' ved vilje,-) SMIL

Jeg har valgt at springe technorati over. Vod:pod ser sjov ud, men den må også vente. Den kunne jeg godt finde på at vende tilbage til, netop fordi jeg tror der kunne være noget sjovt i den. Læste på Heidis blog lidt om hvad hun havde lavet.

Ingen kommentarer: