mandag den 25. februar 2008

Facebook

Torsdag 21.2. præcis en måned siden jeg sidst var i gang. Huha...
Jeg har valgt at springe Technorati over. Siger mig "lissom" ik' noget.

Til gengæld vil jeg gerne introduceres til Facebook. Om ikke andet så fordi så mange bruger den, taler om den, står i avisen osv., og jeg har da også hjemme engang fået en invitation til at joine et par stykker.
SÅ jeg måtte til det.

Fik oprettet mig selv (Sign up) og ja....som det ofte går, når man er godt igang...ja, så skulle jeg lige prøve det der med at invitere. Så det klikkede jeg bare på, med det resultat at jeg fik sendt til alle i mit adressekartotek - også folk der ikke skulle inviteres ,-)) Jeg har nemlig brugt min gmail rent hobby-fagligt engang vores egen hjemmemail var i udu.
Så nu fik hele bundtet en invitation til min facebook.....hi hi og suk, så jeg sendte lige et par "sorry" mails bagefetr ,-)
Nu er der luget ud adresselisten. Så fik jeg også lige lært det.

Jeg har også checket min messenger-adresse. Den kunne jeg ikke huske, da jeg sad hjemme. Må jo ku bruge den derhjemme - når jeg har fået formidlet den ud omkring. Den er jeg nu glad for jeg har fået - jeg skal så bare lige til at bruge den, men det skal nok komme.

Der er godt nok mange adresser, passwords osv at huske rede i....Er ved at lave mig en bette liste.

Ingen kommentarer: